onsdag 11 januari 2012

Lill-lördag

Nu är höstterminen klar!! Vilken skön känsla. Nu är jag helt ledig tills på måndag. Tänk att få vara ledig utan ångest för att man hade kunnat plugga istället. Riktigt nice! Och i helgen ska jag och Otto iväg på en minitripp, mer om det senare.

Tentan i måndags gick fint. Det var inte så farligt med muntlig/praktisk tenta som jag trodde. Lärarna vill ju att man ska klara sig, så de hjälpte till och ställde en massa frågor och så. Efteråt blev det lunch på stan och shopping. Det bästa med att ha tenta är att man kan unna sig något riktigt fint. För min del blev det en söt rosa Hunky Dory- blus och en kofta på Lindex.

Idag ska vi fira att vi är klara med terminen. Köpemat och vin och sen drinkar eller utgång. Får se vart vi hamnar! Och jag ska banne mig hålla mig ifrån chipsen!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar