torsdag 12 januari 2012

Ledig torsdag

Det blev en riktigt mysig hemmakväll igår. Vi åt thaimat, drack vin och pratade bort flera timmar. Lite spel hann vi också med. En mycket trevlig kväll med mina fina klasskamrater! :)

Idag sov jag lääänge. Så skönt att äntligen kunna sova ut. Sen låg jag i soffan och åt frukost och kollade på Sex & the City, myyyssss! När eftermiddagen närmade sig åkte jag ner till stan och mötte upp Sara och Annie för en fika. Även där pratades det bort några timmar. Planen var att gå till gymmet nu ikväll men har känt mig lite sliten sen igår så kände att det var bäst att vila idag. Får kötta imorn istället!

Nu sitter jag med kvällsmaten; keso, russin, mandel och kiwi, och har precis satt ihop ett träningspass som jag tänkte köra imorgon. Om det är bra så kanske jag delar med mig :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar