söndag 11 december 2011

Helgen

Det har varit en tuff vecka. Måndag och tisdag fyllda med tentaplugg. Onsdag tenta. Torsdag började en ny delkurs och sen föreläsningar hela fredagen. Fredagkväll var det tentafest med klassen. En riktigt lyckad kväll med lekar och så småningom dans på nation! Igår tog jag en lång sovmorgon och framåt eftermiddagen körde vi hem till mina föräldrar i Helsingborg. Vi var hemma hos min bror och hans flickvän och kollade på deras nya lägenhet. Precis en sån lägenhet som jag vill ha efter studenttiden. Högt i tak, stora fönster och gamla detaljer!

På kvällen kom två kompisar hem till oss och vi badade i mina föräldrars utomhusspa. Jag var lite nervös innan, för att det skulle bli för jäkla kallt att gå upp men det var ingen fara faktiskt. Det gäller att gå upp snabbt och på med morgonrocken och sen springa in! Därefter var det El clasico och jag somnade i soffan såklart :)

Idag har jag varit på testspinning med Rebecka. Hon ska bli instruktör på Filborna Arena och ville testa sitt pass för sina vänner. Riktigt gött pass med bra musik! När och om vi flyttar tillbaka till Helsingborg ska jag träna på Filborna Arena, skitfint och fräscht och roliga pass. Samt grymma instruktörer ;) Framåt eftermiddagen var det födelsedagsfika hemma hos Sara här i Lund. Mysigt att träffa tjejgänget igen efter en intensiv höst för oss flesta.

Nu är det sängen och laddning för en ny vecka! Och förhoppningsvis fler inlägg, och lite bilder...
Gonatt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar