måndag 14 maj 2012

Måndag

Det har varit en lång dag idag. Bakgrunden och syftet för vår projektplan till C-uppsatsen skulle in idag. Jag och Louise träffades kl. 9 och satt koncentrat utan några längre pauser till kl. 17, med en kort lunch då såklart. Men så sjukt effektiva vi var idag. Synd att man inte kan vara det varje dag! Skönt att få den inskickad men nu är det på nästa uppgift - metoden. 

Denna effektivitet resulterade i huvudvärk för min del och lite soffliggande när jag kom hem. Planen var ett benpass på gymmet men jag orkade inte ta mig dit och tiden rann iväg. Så jag gav mig ut på en kort löprunda istället. Och det gick faktiskt över förväntan. Jag har inte sprungit på 2 veckor eftersom jag blev sjuk på springtime. Benen var lätta idag och jag orkade hålla ett ganska högt tempo hela rundan. När jag kom hem gjorde jag lite styrka för ben, mage och armar. 

Nu ska jag sova gott, det är jag värd! :)



1 kommentar: