måndag 9 april 2012

Påsken

Annandagpåsk idag. Jag ligger i soffan hos mina föräldrar och laddar för ett joggningpass. De har en bra skog med många backar i närheten så det ska bli skoj att pressa benen där.

Påsken har varit lugn och skön. I fredags var vi i Skillinge hos Ottos föräldrar och åt påskbord. På kvällen kom min syster och sov hos oss. Lördag eftermiddag åkte vi till hbg till mina föräldrar. Jag träffade Sara på kvällen och åt pizza och såg Titanic på bio i 3D. Den var lika bra som alla andra gångerna, men jag är inte så förtjust i 3D, kan lika bra vara utan det. Igår var jag och Otto på välja och shoppade lite. Eller det var bara jag som stod för shoppingen som vanligt :)

Idag ska vi hem till min mormor och morfar. Mormor fyller år så vi ska fira henne!

Imorgon är det praktik och tillbaka till vardagen igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar